Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Russian Cruiser Mikhail Kutuzov

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Russian Cruiser Mikhail Kutuzov

Hallo Pim, allereerst natuurlijk de beste wensen voor jou, je familie, en iedereen op Dutchfleet natuurlijk. Heb je sites bekeken, ziet er erg goed en professioneel uit, complimenten. Vraagje over je facebookpagina, kunnen buitenstaanders (zoals ikzelf) ook reakties/foto's plaatsen (in het Engels wat voor mij op zich geen enkel probleem is) ? Ik heb er zelf ook veel belangstelling voor. Een mooi voorbeeld is b.v. de Mikail Kutuzov, waar op zich niets op Wiki te vinden is (wel veel afbeeldingen), maar gegevens zijn wel bekend onder Sverdlovsk-klasse, en geschiedenis van de M.K. op b.v. http://eng.navalmuseum.ru/filials/cr...ikhail_kutusov, leuk werk om allemaal uit te pluizen, ik zie het plezier daar wel van in. Zou graag van je horen of ik je op één of andere manier van dienst kan zijn, maar no hard feelings als dat niet nodig is. Veel succes met je sites, ziet er echt prima uit, en zal ze ook regelmatig bezoeken ! Groet JanMikhail_Kutuzov_(cruiser).jpgMikhailKutuzovShip guns.jpg

tikfout

site moet zijn http://eng.navalmuseum.ru/filials/cr...ikhail_kutusov...............om een of andere reden pakt het woord cruiser_mikhail_kutusov niet

Reactie

battlewagon schreef Bekijk Berichten
      site moet zijn http://eng.navalmuseum.ru/filials/cr...ikhail_kutusov...............om een of andere reden pakt het woord cruiser_mikhail_kutusov niet
      Hi battlewagon,

Ik krijg: Неправильно набран адрес или DNS error

error begrijp ik maar verder kan ik er geen chocola van maken.

Of ligt het aan m'n computer
      Vriendelijke groet, Hans.

"Om de kracht van het anker te voelen moet men de storm trotseren". (Pas als je iets ernstig meemaakt, weet je op wie je kan vertrouwen).

Reactie

Nee, ligt niet aan jouw computer Hans, ik heb hetzelfde probleem.

Maar als je naar http://navalmuseum.ru/ ga, vervolgens op het Engelse vlagje klikt (rechtsboven) en daarna op het fotootje of de link van de Mikhail Kutuzov klikt dan werkt het wel. (althans voor mij)

Die pagina is overigens voor mij genoeg om een dedicated pagina aan te maken voor de cruiser op mijn site. Nu nog zoveel mogelijk data zien te verifieren:

29 November 1951: launched
        31 Januari 1955: commissioned
        5 August 1985: decommissioend
        1 October 2012: becomes museum ship in Novorossiysk

Email adres staat op die pagina, dus ik zal dit proberen te verifieren, alsmede een kielleggingsdata te achterhalen.
        Pim van Wijngaarden

Reactie

Battlewagon schreef:
          Vraagje over je facebookpagina, kunnen buitenstaanders (zoals ikzelf) ook reakties/foto's plaatsen (in het Engels wat voor mij op zich geen enkel probleem is)
          Je kunt posten op de pagina, maar dat komt dan automatisch onder "visitor posts" in de linker kolom. Ik kan dat dan weer sharen. Beter is denk ik gewoon om je info eventueel te sturen via een message aan de pagina, ook foto's en links kan je op die manier gewoon versturen.

Misschien nog beter is om het emailen aan yeoman@museumships.us

leuk werk om allemaal uit te pluizen
          ja inderdaad

Zou graag van je horen of ik je op één of andere manier van dienst kan zijn, maar no hard feelings als dat niet nodig is.
          Je bent me nu al van dienst Heb er inderdaad al vaker over nagedacht, daar ik het binnen afzienbare tijd waarschijnlijk gewoon niet meer alleen afkan. Probleem is dat ik een control freak ben, en het dus niet graag uit handen geef.....maar hulp in de uitzoekerij zal ik in dank aanvaarden. Belangrijk voor mij is bronvermelding. Alles moet een natrekbare bron hebben, zo ook de foto's
          Pim van Wijngaarden

Reactie

@Battlewagon: Heb de Mikhail Kutuzov maar gelijk toegevoegd
            Pim van Wijngaarden

Reactie

museumships

Bedankt Pim, leuk om mij ergens mee bezig te houden. Als ik wat interessants vindt (en dat is nog een heleboel) gebruik ik je email, en bij de foto's/artikelen vermeld ik de bron. Groet Jan

Reactie

Na bijna drie maanden antwoord of mijn email :

Dear Mr Wijngaarden,

Mikhail Kutuzov was:

Laid down on: 22 February 1951
                Launched on: 29 November 1951
                Commissioned: 31 January 1955
                First Commanding Officer: captain 1st rank Mikhail Zinovjevich Ljubichev
                Decommissioned: 28 August 1998
                Becomes museum ship: 28 July 2002 as a branch of the Black Sea Fleet Museum
                Becomes museum ship: 1 October 2012 as a branch of the Central Naval Museum

Sincerely,
                Sergei Klimovskii, CNM scientific secretary

ThePimster schreef Bekijk Berichten
                Nee, ligt niet aan jouw computer Hans, ik heb hetzelfde probleem.

Maar als je naar http://navalmuseum.ru/ ga, vervolgens op het Engelse vlagje klikt (rechtsboven) en daarna op het fotootje of de link van de Mikhail Kutuzov klikt dan werkt het wel. (althans voor mij)

Die pagina is overigens voor mij genoeg om een dedicated pagina aan te maken voor de cruiser op mijn site. Nu nog zoveel mogelijk data zien te verifieren:

29 November 1951: launched
                31 Januari 1955: commissioned
                5 August 1985: decommissioend
                1 October 2012: becomes museum ship in Novorossiysk

Email adres staat op die pagina, dus ik zal dit proberen te verifieren, alsmede een kielleggingsdata te achterhalen.
                Pim van Wijngaarden

Reactie

ThePimster schreef Bekijk Berichten
                  Na bijna drie maanden antwoord of mijn email :
                  Proficiat
                  Vriendelijke groet, Hans.

"Om de kracht van het anker te voelen moet men de storm trotseren". (Pas als je iets ernstig meemaakt, weet je op wie je kan vertrouwen).

Reactie

Working...
                  X