Ik zie op die foto's toch nog behoorlijk veel vlaggenlijnen. De seinvlaggen hangen dan niet meer zo vrij te wapperen als aan een ra, maar ze kunnen nog wel gehesen worden
groet, Sieger Goals in the distance are reached better together
Soms vertelt een foto meer dan tekst. Het gaat hier om de onderzijde van het bordes rondom het uitstekende bruggedeelte.
Er hangt een soort bak onder...
Volgens de website van defensie heeft KD er 4, maar ik tel er 6 ...
Dan dit:
Bij de trap hier een opstelling zoals op de OPV. Dus met die conische kap om de loop.
Op het bovenste dek staat echter een ander type. Weet iemand wat het verschil is?
Dat zijn inderdaad geen Hitroles maar de Oto melara Marlin WS 30mm kanon. De OPV's hebben daar één van voor de brug staan.
Maar.... de voet is niet goed... (net ontdekt) balen is dat
Toen ik aan boord was, waren er geen Hitroles gemonteerd, alleen een ronde plaat..
Ook mijn tekening geeft een ronde voet... enfin .. We proberen het opnieuw....
Dank voor de foto's Strata!
Vooral het bovenaanzicht is heel belangrijk voor mij. Men heeft blijkbaar problemen gehad met de airconditioning/cooling want er zijn veranderingen te zien bij de luchtkanalen.
Kom daar nog op terug. In ieder geval ga ik deze nu bouwen volgens de meest recente uitvoering.
Dat was een dingetje omdat het te klein is om uit plaatmateriaal te maken.
Het kan wel, maar is veel gedoe en er is een grote kans om door het plaatwerk te vijlen..
Alernatief materiaal overwogen, kunstof of hout... maar in beide gevallen minder mooi...
Dat werd dus messing zagen...
Reactie