Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scheepvaart Regio Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik heb 'n kleine 5 minuten filmpje geplaatst van het transport van de twee ex Mijnenjagers.

    https://www.flickr.com/photos/325776...in/dateposted/

    Reactie


    • 11 september 2020
      De Standing NATO Mine Countermeasures Group 1 is op bezoek in de Hoofdstad.


      M860 Zr.Ms. Schiedam
      M917 BNS Crocus - België
      M-04 Imanta - Letland (ex M854 Harlingen)
      N41 Jotvingis - Litouwen (mijnenlegger ex N52 HNoMS Vidar)
      FNS 42 Vahterpää - Finland
      M313 EML Admiral Cowan - Estland ex HMS Sandown (Sandown-class minehunter)
      M1064 Grömitz - Duitsland (Type 332 Frankenthal-class minehunter )

      Reactie


      • De Standing NATO Mine Countermeasures Group 1 vertrek naar zee op maandag 14 september.

        Reactie


        • De Marella Discovery IMO 9070632 is op 23 januari 2021 weer naar zee vertrokken met bestemming Cherbourg (FR).
          Ze is op 13 december 2020 bij Damen in Amsterdam aangekomen voor 'n onderhoudsbeurt.
          .

          Reactie


          • Vanmorgen 1 maart 2021 heb ik 'n film gemaakt van Zr.Ms Evertsen onderweg naar Damen te Amsterdam. Dit is een korte samenvatting.

            https://www.flickr.com/photos/325776...in/dateposted/

            Reactie


            • Fraaie opnames, Fred !!!

              Reactie


              • Heb 'n serie foto's gemaakt op 13 april 2021 van Zr. Ms. Evertsen komende uit Amsterdam van Damen naar Den Helder tot in de Noordersluis van IJmuiden.
                Helaas geen beelden van het verlaten van de sluis, ze had nogal wat tijd nodig voor de kanaal passage ( door maatregelen van de regering mag ik niet meer nacht passagieren)
                De foto's zijn uit een langere HD film die ik heb geschoten.
                alle foto: © 2021 Fred te Linde

                Reactie


                • Mooi weer Fred.

                  Reactie


                  • Dinsdag 20 april 2021,
                    Drie Landing Craft Vehicle Personnel 1604 ( Damen ) voor de sluispassage in IJmuiden bestaande uit de L9568 , L9569 en L9573 richting Amsterdam.
                    Ze hebben 'n rondje IJsselmeer gemaakt en zijn nu via Kornwerderzand terug naar Den Helder.
                    alle foto: © 2021 Fred te Linde

                    Als toetje nog wat foto's H@ns,
                    De A850 Soemba maakt een heen en weertje voor zijn balkon.
                    alle foto Soemba : © H@ns

                    Reactie


                    • Van vrijdag 11 juni tot 14 juni bezochten tijdens de adelborsten kruisreis Zr.Ms. Friesland, Luymes, Willemstad en Schiedam Amsterdam.
                      Hierbij wat foto's van aankomst en vertrek passage van sluizen in IJmuiden.

                      Opm. Zr.Ms. Luymes is op zaterdag 13 juni alweer naar zee vertrokken.

                      Reactie


                      • Volgens de Amsterdamse havendienst komen Zr.Ms. Karel Doorman en Zr.Ms. Rotterdam de hoofdstad op 2 juli met een bezoek vereren.
                        Voor foto's en video's wèl vroeg opstaan. Als aankomsttijd staat 07:00 uur vermeld. (IJmuiden of Amsterdam?).

                        Reactie


                        • De laatst gemelde aankomsttijd van beide schepen is 12:00 uur.

                          Reactie


                          • Vrijdag 2 juni 2021
                            Aankomst van de A833 Zr.Ms. Karel Doorman en L800 Zr.Ms. Rotterdam in de Noordersluis van IJmuiden en de door H@ns aangeleverde foto's uit Amsterdam (hartelijk dank Hans).
                            Ze zullen zondagmiddag onze hoofdstad weer verlaten.

                            Reactie


                            • Bericht van H@ns voor zkd spr Ed en alle andere leden van DF natuurlijk ook!


                              Het vertrek op 27 juli van de “Zaandam” uit Amsterdam en op 1 augustus kwam ze weer terug.
                              Ik heb dat toevallig waargenomen en dus gekiekt.

                              Reactie


                              • Na enig overleg met digitale kenners probeer ik nogmaals een foto te plaatsen.

                                Reactie

                                Working...
                                X