Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scheepvaart Regio Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Jan van den Bogert Tpmkr schreef Bekijk Berichten
    22 oktober soms?
    mag ook heb de datum aangepast

    Reactie


    • H@ns schreef:
      Daardoor haak ik maar af
      Jammer Hans, en een beetje kort door de bocht. Had met plezier de teksten waar je je aan stoort opgezocht, ze vertaald in het Nederlands, en deze opgenomen in de NL taal module. Maar dat is dan blijkbaar niet meer nodig
      Pim van Wijngaarden

      Reactie


      • Pimster, zo makkelijk moet je H@ns niet opgeven. Dit is weer een beetje kort door de bocht door jou
        SINE PROTECTIONE NULLA SECURITAS

        Wapenspreuk van Hr.Ms. patrouilleschip Hefring

        Reactie


        • H@ns schreef Bekijk Berichten
          Blijkbaar kan hier nu alles alleen maar in de Engelse taal. Voor iemand, die in 1959 op school zijn laatste Engelse les kreeg
          en de taal daarna nooit heeft gebruikt, is dat uiterst vervelend en irritant. Dat slaat op mij dus.
          Daardoor haak ik maar af, want ik kan niet eens meer eenvoudig een foto plaatsen, zoals voorheen. Van de meeste Engelse
          (technische) teksten snap ik geen bal.
          Ik had wat leuke foto's klaar liggen voor een 'inhaalslag' na de tijdelijke sluiting van DF, maar die beelden zullen hier uit onmacht
          niet meer verschijnen.
          Met groet - H@ns
          Nog even een vervolg op dit bericht:
          Het gaat helaas niet alleen om de Engelse taal. (Uiteraard spreek en versta ik wel Engels, maar dat is op eenvoudig conversatieniveau). Maar voorheen kon ik makkelijk een foto plaatsen; nú niet meer. Ik krijg eerst een formulier in beeld, waarvan ik niets snap. Dat weerhoudt mij ervan om verder te gaan zoeken naar de mogelijkheid om een foto te plaatsen.
          Als er ingrijpende veranderingen aan DF worden aangebracht, moet men zich wèl afvragen of iedereen wel met zo'n nieuwe versie kan omgaan. Niet iedereen is een computer-kenner; ik in ieder geval niet. Zo heeft het mij in het verleden enorm veel tijd gekost om toegang te krijgen tot DF en nóg meer tijd om eerst teksten en later foto's te kunnen plaatsen.
          Dat wil ik niet nógmaals doormaken.
          Met groet - H@ns

          PS: Waarom staat dit bericht niet vermeld bij de laatste berichten?

          Reactie


          • H@ns schreef Bekijk Berichten

            PS: Waarom staat dit bericht niet vermeld bij de laatste berichten?
            Ik heb een vermoeden Hans, dat degene die iets plaatst, zijn eigen bericht niet ziet bij "ongelezen berichten" en anderen wel.
            Klopt dit Pim

            Met herfstgroet, Hans Sprong.

            Heb het bij deze nu uit kunnen proberen.
            Ik zie mijn bericht (deze dus) niet bij "ongelezen berichten", de laatste zijn van gisteren.
            Als ik het terug wil zien moet ik naar "Forums" - "Koopvaardij" - "Scheepvaart Regio Amsterdam" en daar alleen vind ik dit (nieuwe) bericht.

            Kind Regards.
            Vriendelijke groet, Hans.

            "Om de kracht van het anker te voelen moet men de storm trotseren". (Pas als je iets ernstig meemaakt, weet je op wie je kan vertrouwen).

            Reactie


            • Inmiddels hebben we de knop "Recente berichten", wat het overzichtelijk maakt en prettig om te reageren, een optie die in het verleden ook mogelijk was
              Vriendelijke groet, Hans.

              "Om de kracht van het anker te voelen moet men de storm trotseren". (Pas als je iets ernstig meemaakt, weet je op wie je kan vertrouwen).

              Reactie


              • H@ns schreef Bekijk Berichten

                Nog even een vervolg op dit bericht:
                Het gaat helaas niet alleen om de Engelse taal. (Uiteraard spreek en versta ik wel Engels, maar dat is op eenvoudig conversatieniveau). Maar voorheen kon ik makkelijk een foto plaatsen; nú niet meer. Ik krijg eerst een formulier in beeld, waarvan ik niets snap. Dat weerhoudt mij ervan om verder te gaan zoeken naar de mogelijkheid om een foto te plaatsen.
                Als er ingrijpende veranderingen aan DF worden aangebracht, moet men zich wèl afvragen of iedereen wel met zo'n nieuwe versie kan omgaan. Niet iedereen is een computer-kenner; ik in ieder geval niet. Zo heeft het mij in het verleden enorm veel tijd gekost om toegang te krijgen tot DF en nóg meer tijd om eerst teksten en later foto's te kunnen plaatsen.
                Dat wil ik niet nógmaals doormaken.
                Met groet - H@ns

                PS: Waarom staat dit bericht niet vermeld bij de laatste berichten?
                Afgelopen week-end heb ik via een PB-tje onze "verslaggever aan het IJ" nogmaals geprobeerd binnenboord te houden.
                Dit, omdat de draad "Scheepvaart Regio Amsterdam" door zeer velen van ons bekeken en gewaardeerd werd.
                Gelukkig kreeg H@ns op zijn e-mail een bericht dat er een PB-tje van mij was.
                Zijn besluit staat vast, en heb op een waardige manier afscheid van H@ns genomen, door hem te bedanken voor alle berichten in genoemde draad, en zijn posts die hij kon putten uit zijn archief.
                Restte mij nog hem alle goeds te wensen voor de toekomst.
                Vriendelijke groet, Hans.

                "Om de kracht van het anker te voelen moet men de storm trotseren". (Pas als je iets ernstig meemaakt, weet je op wie je kan vertrouwen).

                Reactie


                • j.sprong schreef Bekijk Berichten

                  Afgelopen week-end heb ik via een PB-tje onze "verslaggever aan het IJ" nogmaals geprobeerd binnenboord te houden.
                  Dit, omdat de draad "Scheepvaart Regio Amsterdam" door zeer velen van ons bekeken en gewaardeerd werd.
                  Gelukkig kreeg H@ns op zijn e-mail een bericht dat er een PB-tje van mij was.
                  Zijn besluit staat vast, en heb op een waardige manier afscheid van H@ns genomen, door hem te bedanken voor alle berichten in genoemde draad, en zijn posts die hij kon putten uit zijn archief.
                  Restte mij nog hem alle goeds te wensen voor de toekomst.
                  Heel goed Hans, ja ik heb hem ook net een PB-tje gestuurd. Volmondig met je eens.

                  Reactie


                  • Aankomst in de Visserijhaven te IJmuiden van A804 Zr.Ms. Pelikaan het ondersteuningsvaartuig van de Koninklijke Marine voor het Caribisch Gebied.
                    Op zondagmorgen door met gasten naar Den Helder.

                    Reactie


                    • Haddock schreef Bekijk Berichten

                      Heel goed Hans, ja ik heb hem ook net een PB-tje gestuurd. Volmondig met je eens.
                      Daar kan ik mij bij aansluiten: ook van mijn kant H@ns een PBtje gestuurd en daar van H@ns een reactie op gekregen.
                      Ook hier wil ik nog eens benadrukken dat ik de jarenlange bijdrage van H@ns ontzettend heb gewaardeerd.
                      H@ns nogmaals dank !

                      Reactie


                      • Heb vandaag 16 december 2019 de volgende foto's van H@ns (ons wakend oog over het IJ) gekregen met het verzoek ze op DF te plaatsen,

                        Vandaag is de onderzeeboot (type) Foxtrot uit Amsterdam vertrokken - naar de sloop.


                        Reactie


                        • Fred te Linde schreef Bekijk Berichten
                          Heb vandaag 16 december 2019 de volgende foto's van H@ns (ons wakend oog over het IJ) gekregen met het verzoek ze op DF te plaatsen,

                          Vandaag is de onderzeeboot (type) Foxtrot uit Amsterdam vertrokken - naar de sloop.

                          Dit wordt bijzonder gewaardeerd
                          Vriendelijke groet, Hans.

                          "Om de kracht van het anker te voelen moet men de storm trotseren". (Pas als je iets ernstig meemaakt, weet je op wie je kan vertrouwen).

                          Reactie


                          • Woh Fred, dit is bijzonder goed nieuws !!

                            Reactie


                            • Blij dat we deze foto's nog te zien krijgen, de foxtrot was toch een lange tijd beeldbepalend bij het NDSM terrein. Niet te missen voor de mensen die daar met de pont aankwamen en vertrokken. Een bedankje voor H@ns dus

                              Reactie


                              • Ik zie nog steeds niets van die foto's.
                                SINE PROTECTIONE NULLA SECURITAS

                                Wapenspreuk van Hr.Ms. patrouilleschip Hefring

                                Reactie

                                Working...
                                X