Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TOKM roeiploeg 1970

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tokm roeiploeg 1970

    Koma 86 ?
    Bijgevoegde Bestanden
    Er zijn mensen die zo op hun strepen staan,
    Dat ze dwars gaan liggen !

    Reactie


    • #17
      Ajam, je eerste foto is van KOMA 85B zoals je kunt vinden in de door mij gestarte rubriek: Korporaal machinisten opleiding ( Koma 85 ? ) 1970.

      Ik weet niet of je tweede foto van Koma 86 ? is daar ik zelf in Koma 85 B zat en van je tweede foto kan ik niemand herinneren die in de roeiploeg 1970 heeft gezeten.

      Reactie


      • #18
        Ik heb contact opgenomen met een oud collega van Koma 86 A en die wees mij op het feit dat geheel rechts op de klasse foto Koma 86 B Willem Thiele staat.

        Willem Thiele is van Koma 85B naar Koma 86 B geplaatst, wat ik was vergeten.

        Ik ben nog steeds op zoek naar Willem Thiele, marinenummer 19968.

        Reactie


        • #19
          Ik heb een goede leidraad gekregen van Paul Joosten en dit volgende heb ik contact gekregen met een neef van Willem Thiele die mij weer doorverwees naar een zoon van Willem.

          De neef van Willem berichte mij dat Willem Thiele al geruime tijd geleden is overleden ( zoals Paul Joosten mij al liet weten )

          Hopelijk krijg ik snel een berichtje van de zoon van Willem.

          Reactie


          • #20
            voor machinekamer schreef Bekijk Berichten
            Ik heb contact opgenomen met een oud collega van Koma 86 A en die wees mij op het feit dat geheel rechts op de klasse foto Koma 86 B Willem Thiele staat.

            Willem Thiele is van Koma 85B naar Koma 86 B geplaatst, wat ik was vergeten.

            Ik ben nog steeds op zoek naar Willem Thiele, marinenummer 19968.

            Ik heb inmiddels contact met de oudste zoon van de overleden Willem Thiele.

            Willem Thiele is niet zoals ik hiervoor heb vermeld overgeplaatst van Koma 85 B naar Koma 86 B, dus de persoon geheel rechts op de klasse foto van Koma 86 B is niet Willem Thiele.

            Reactie

            Working...
            X